Amikor a cég a marketingstratégiát tervezi, biztosan elkészíti a SWOT analízisét, vagyis sorra szedi, leltározza az adottságait. Erősségeit, gyengeségeit, és a külső adottságokat: lehetőségeket és veszélyeket.

A legtöbb cég azonban csak idáig jut el, és már e közben is elvét egy nagy hibát. Innen pedig még egy nagyon fontos lépés hátra van, még pedig az, hogy mit tud kezdeni a cég az így csokorba szedett adottságaival. Milyen következtetésekre sarkallja ez a vállalat vezetését?



A SWOT analízis haladó lépéseiről olvasson tovább itt, a Marketingszöveg.hu blogjában.

Kiderül, hogy:

- Mi az, amit rossz szempontból közelít a cégek nagy része, és ami emiatt félreviszi a teljes elemzést, és tévútra tereli a céget a cég- és marketingstratégia tervezésében.

- Valamint az is, hogy mi az a lépés, ami sokaknál kimarad, pedig ez adja meg a célt, az irányokat a vállalat jövőjéhez!

Kellemes és hasznos olvasást kívánok!

SWOT_2(1).jpg

http://marketingszoveg.hu/blog/57-a-swot-analizis-elfeledett-halado-lepesei

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingstrategia.blog.hu/api/trackback/id/tr875340244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása