2012.06.19. 22:32
4-szeres konverzió egyetlen címsor megváltoztatásától
Mikre képes a szövegírás, ha betartjuk a szabályait?
Hihetetlen.
Most mutatok Önnek egy konkrét példát 2 héttel ezelőttről, amikor egy kampányban félúton kicseréltük a címsort. Előre sejtettem, hogy a különbség látványos lesz, de most ezt valós eredmények is beigazolták: az egyik címsor 4-szer (pontosan!) teljesített jobban, és ennyivel több feliratkozót szerzett a cégnek.
No, de csak szép sorjában a részletek, tartson velem:
Az egyik ügyfelemnek (szándékosan nem mondhatok cég nevet) egy keresztmarketing kampányt vezényeltünk le. 10 nap alatt 11 ezer látogatót érkeztettünk 2 weboldalára, ahol ugyanaz a tartalom fogadta a látogatókat, de eltérő címsorral.
A célunk a feliratkoztatás volt, érdeklődőket gyűjtöttünk.
A 2 versenyző címsor:
1. 5 bevált tipp a sikeres fogyáshoz
2. Mit változtass magadon ahhoz, hogy végre le tudj fogyni?
(* Valójában nem a fogyás volt a téma, hanem egy másik terület, de, ha leírom, akkor fel kellene fednem az ügyfelet. Így maradjunk abban, hogy a 2 címsor lényeges elemei (az elejük) pontosan ez volt, a mondat másik felében pedig egy másik "igény" állt.)
Ön mit tippel, melyik volt a nyerőbb?
Nézze meg a választ, és az okokat itt: http://marketingszoveg.hu/blog/28-4-szeres-konverzio-egyetlen-cimsor-valtozastol
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.